تفریحات دبی
نوشته شده توسط : azar yousefi

تفریحات دبی

صحرا سافاری دبی

اين تور يکی از معروفترين تورهای و جاهی دیدنی دبی می باشد. هدف اصلی در ارائه اين تور، نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان به بازديدکنندگان می باشد. 
مدت زمان اين تور می تواند بين چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد.مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در رايج ترين تور شما حدود ساعت 3 يا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولين قسمت با ماشين های چهار محور (4WD) به گردش در ميان تپه های شنی کوير می پردازيد. سپس به يک کمپ می رسيد که بصورت سنتی ساخته شده است. صرف شام و نوشيدنی، استفاده از بوفه کامل، موزيک و رقص عربی در زير آسمان زيبا کوير و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسيله حنا از برنامه های اين قسمت می باشد.مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

اين تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت 10 شب پايان می يابد. در تورهاي يک روزه و يا چند روزه، برنامه هايی از قبيل ديدار از وادی ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کوير، ديدار از کوههای حجر، ديدار از منطقه زيبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمه های اين منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در اين هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، ديدار از 
قديمی ترين مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است. مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند.

صحرا سافاری

صحرا سافاری

گردش با بالن دبی

 مسافران تور دبی در بالن سواری از داخل بالن كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزارهای سرخ با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد.مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

در بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید. گردش با بالن یکی از جذابیت های گردشگری برای مسافران تور دبی آبان 94 میباشد.

گردش با بالن

گردش با بالن
مطالب مرتبط:
صحرا سافاری دبی
گردش با بالن دبی
تور لحظه آخری دبی 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات دبی, بهترین تفریحات دبی, تفریحات خوب دبی , ارزان ترین تفریحات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: